ska huset rasa....

i mitt huvud?

Eller kommer jag att bli påkörd av ett JAS?

Är det fredagen den 13?


Idag går saker inte min väg......   Jag hade glömt på en platta efter lunchen(det gick bra) när jag skulle bära bort sloffsan ouppätna mat tappar jag ut det över golvet.  D
iskmaskinens filter var igenkleggat så en massa vatten rann ut på golvet - det jag nyss torkat upp en massa soppa från!

Skålar jag går förbi rasar i golvet, jag skvätter vatten över hela mig när jag diskar. När jag vattnat blommorna äker det jord ut från krukorna.

Just när jag ska spara det jag skrivit försvinner hela fönstret - bara 5 minuters jobb, men totss det över 1 sida på en uppgift - nu är det bara att börja om igen.....
Jag ger upp - det är inte meningen att något ska lyckas idag.


Sen är det FOTBOLL för Fia resten av veckan.
Träning imorgon
krattning av fotbollsplan på torsdag
middag(knytkalas) och övernattning på fredag
cup på lördag (och sloffsan ska på kalas mitt i)

Det var iallafall god lunch

image32

Grönsakssoppa och vitlöksbröd :-)


snabbt och enkelt

3 små morötter
2 potatisar
1 vitlöksklyfta
1 dm purjolök
lite vitkål

vatten, buljong och kryddor

mixade allt med lite yoghurt och strödde på persilja

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Känner igen det där. Vissa dagar så känner man att man borde stannat kvar i sängen och dragit täckte över huvudet.
Som tur o var så kommer de dagar då man inser att ett trisslottsköp verligen vore på sin plats ;-)

2007-05-08 @ 22:22:20
URL: http://perne.blogg.se
Postat av: Tomas

Hehe, maten såg iaf najs ut. Skall prova det i helgen.

2007-05-09 @ 00:32:06
Postat av: Mia

Vissa dar vill man bara ligga kvar i sängen!!!
Hoppas dagen idag blir bättre....*L*
Hej då!

2007-05-09 @ 07:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0