Vardagens vedermödor

Ny dag och nya bekymmer eller hur man nu ska uttrycka det.

Detta blir säkert en vanlig dag i mammamuh's liv.

Hur ser då en vanlig dag ut? Vad har jag planerat för dagen?!

Jag ska läsa en doktorsavhandling idag (det gör jag inte varje dag dock, men det händer) och lämna in lönerapport. Sen ska jag skriva lite på en uppgift som ska in om 3 veckor och fixa intervjufrågor till en annan uppgift. - sånt gör jag ju inte dagligen heller, men mycket av dagarna går till skolarbete. Jag pluggar ju på heltid, så det är ju inte så konstigt.

I övrigt så ska sängar bäddas, torr tvätt vikas och läggas undan, det ska plockas bort iallafall här uppe (det är 120kvm) och blommorna måste vattnas.

Har jag glömt någon? 

Jo, just det aktivera lillan samtidigt också ;-)  men idag är sloffsan hemma (sjuk säger hon) så hon får väl sköta lillasyster då medans mammamuh jobbar på. Det är tänkt att vi ska påbörja uppsatsen nu i veckan och jag känner att jag måste läsa mycket mer!

Dags att klä på sig och köra igång!


Kommentarer
Postat av: Monkan

du verkar ha fullt upp *L* hoppas dagen blir bra!

2007-05-08 @ 09:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0