Kyrkobesök och patronsöndag

Idag har jag varit på familjemässa - ja hela familjen har varit där. De två äldsta odjuren sjunger i kyrkokören och den äldre av dem både spelade upp en liten dramatisering, läste vers och läste förbön (hon började kören för bara ett par veckor sedan).  Det var en trevlig mässa och nattvarden intogs av båda mina stora tjejer - undertecknad har aldrig tagit nattvarden eftersom jag valt att inte konfirmera min tro.

Efter kyrkobesöken  (som avslutades med fika) hann vi ner en tur till ICA (där det var gratis fiskedamm)  eftersom det är Patronsöndag idag. Några fler butiker orkade vi inte att besöka idag. Nu står middagen på spisen eftersom vi ska äta middag tidigt och sen mysa i soffan hela familjen.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Vad är Patronsöndag? Men er söndag lät trevlig.

2007-10-28 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0