Uppdatering onsdagens vedermödor

Det har inte gått så bra ser det ut som, men jag har faktiskt lyckats rensa ur alla överskåp som jag har i köket och det är inte så illa. Det bästa är att jag faktiskt rensat bort en hel del också och faktiskt fått in det som ska vara kvar på sina platser. Visst det syns fortfarande att jag hållit på i köket, men det börjar se bättre ut.
Med lite tur så kommer både skoluppgifterna och  köksskåp bli klara i veckan.

Att göra i köket
Plocka ur köksskåp
Torka köksskåp utvändigt
Torka köksskåp invändigt
Torka diskmaskinen
Städa spisen

Rensa bort "onödiga" prylar som aldrig används
Rengöra ugnen
Rengöra och rensa ur kylskåp
Rengöra och städa skafferiet
Städa kökslådor
Rengöra diskbänken ordentligt
Rengöra köksmaskiner
Rengöra fläkten
Torka golv och taklister
Putsa fönster
Byta gardiner

Duscha blommorna

Kommentarer
Postat av: Vera

Tack för att du sa det, men jag tror att min syster har en amningspump som jag kan låna. Men tack ändå. Däremot amningsinlägg är väl inte helt fel antar jag. Hade du nappflaskor också eller?

2007-10-16 @ 09:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0