Fredag.... äntligen eller vad man nu ska säga?!

Nu har iofs en stor del av fredagen gått, men inte har jag lyckats att få mycket gjort iallafall.

Dammsuga skulle man behöva göra 10 gånger om dagen som det är nu och inatt snöade det igen så då blir ju gruset och sanden som dras in ännu mer förekommande.

Tvätt och disk och städning skulle man ju kunna hålla på med 8h/dag - det skulle ju ändå finnas mer att göra nästa dag, jag tycker att det är ganska deprimerande. Det blir ju aldrig klart.

Jag har handlat idag också - och fast jag inte tycker att jag köpte så mycket - så blev det dyrt. Inget kött, eller fisk köpte jag. Blev mycket frukt och grönt och flingor och gryner och annat sånt som man måste ha.

Kommentarer
Postat av: M

Tja!
Nu är det lördag och jag ork inget :( slut i kropp och knopp. Hoppas ni får en skön helg och om du vill får gärna din äldsta komma hit :)

Kram

2008-04-05 @ 11:10:46
URL: http://hem.bredband.net/miagra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0