Ytterligare en tisdag!

Efter en tung natt klev jag upp så sent som 7.30. Det börjar bli ohållbart att ha så här ont, jag klarar av det mesta utan knot, men när lederna i bröstryggen påverkas då blir det jobbigt.

Det går inte att hitta en bra sovställning, det är nästan en omöjlighet att ta sig i och ur bilen utan att börja gråta. Sitta, stå och gå fungerar utan att det gör speciellt ont, men jag ser ut som ett järnspett och rör inte nacken mer än nödvändigt.

Det komplicerar naturligtvis mitt skolarbete när det är så här, men det finns ju inget jag kan göra åt det.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!
Ville bara tacka för inlägget och trevligt att det var någon som förstod vad jag menar. Fått andra komentatet av folk som tagit det väldigt personligt.
Ha det gott

2008-04-15 @ 17:47:08
URL: http://vinter81.blogg.se
Postat av: Mia

Men alltså, när ska du till doktorn?
kan du har börjat få en släng av min fibro?

om man går länge med värk så kan det ju bli så...
Hoppas dagen idag [ons] blir bättre...

2008-04-16 @ 07:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0