Äntligen fredag

men egentligen, vadå - ÄNTLIGEN. Vad är det för bra med fredagar?

Jag är ju ledig varje dag så fredagarna är kanske de västa för då ska det städas och fejas och göras fint inför helgen.

En helg som de flesta andra under sommarhalvåret innehåller fotboll. Just nu är jag faktiskt less på fotbollen - jag vill inte att kommande hur många helger framöver det nu blir bara ska vara fotboll.

Vissa helger är fulla med fotboll - vi kommer inte att göra annat än att vara på fotboll.

Ja, ja - det är väl så livet är kan jag tro.

Nu ska jag börja engagera mig i städning!




Missa inte MIN tävling


Innehåll: hemligt - men en och annan grej presenteras eftersom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0