Måndag - Igen

och ytterligare en vecka som kommer att susa förbi utan att jag kommer ett steg närmare att ha gjort något nyttigt!

På torsdag ser det ut som ytterligare in IKEA-resa iallafall. Då tänkte jag passa på att köpa på mig servetter och värmeljus och annat som kan vara bra tat ha under vintern. Vita eller blå krukor kanske att ha i köket - för visst är det snyggt med likadana krukor till alla krukväxter. Samtidigt som jag verkligen tycker om många av de jag har. De gamla fina krukorna vill jag ju också ha framme förstås.

Med tanke på att fönsterbänkarna blir vita när vi byter fönster så kanske helvita krukor liksom försvinner, ja, det är inte lätt - jag måste ju kolla upp vad som finns också

Sen måste jag skaffa rullgardiner till sovrummen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0