Torsdag eftermiddag

och jag ska planera för veckans inköp - jag har varit en sväng och handlat kardemumma till kaffet och passade på att köpa ett par apelsiner och mjöl, men jag orkade inte storhandla då.

Igår var jag och mittersta på infoträff eftersom hon ska spela blockflöjt, träffen var så kort att vi hann åka på kören också och fick beskedet att hon ska vara lucia i luciaspelet i kyrkan.

Bägge tjejerna ska naturligtvis vara med och så ska de vara med i julspelet som kyrkans personal ska ha för skolelever. I år blir det större än förra året med hela 7 föreställningar.

Nu ska jag slå in några julklappar innan det är dags att åka och hämta gubben!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tävling igen på charlotte.nu - välj vilken hård klapp du vill vinna. Och det vore jättesnällt om du ville tipsa om tävlingen på din tävlingsblogg, tack på förhand! Trevlig helg!

2008-12-05 @ 15:27:09
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0