Torsdagkväll

Har inte hunnit med så mycket - jag har bakat lite inför födelsedagskalas och julfirande. Jag har fixat alla paket med pepparkakstryfflar och ordnat 10 påsar med julkaffe - jag har iallafall 5 kvar innan jag är klar, sedan blir resten bara bonus. Ja, jag måste ju göra kaffe till mig själv också.

I morgon är det luciafirande för den mittersta så det ska jag och lillan och kika på. Hon ska även ta med och ge sina fröknar julkaffe och tryffel - utan sina fröknar hade hon inte blivit den hon är - de tar henne på precis rätt sätt och hon utvecklas massor. Jag tror inte att hennes utveckling varit lika bra om hon haft samma fröknar som den stora hade.

Sedan mansåe jag och lillan fixa klart julklappar till syrran (och så få maken att köpa klart sina julklappar så vi kan skicka dem som ska till Byska på julaftonen med svärmor).

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0