Utmanad!

Är utmanad av Pernilla

Reglerna är sådana:

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar.

7 sanningar om mig...

1. Jag var listad som en av Piteås smartaste för några år sedan i Aftonbladet *asg*

2. Jag har aldrig haft bra betyg i skolan

3. Jag har aldrig brutit något ben i kroppen

4. Jag har aldrig opererats

5. Jag är rädd för fåglar

6. Jag äger en Volvo Amazon -65 och är bara tredje ägaren på den!

7. Jag skulle vilja tjäna mitt levebröd på att odla frukt och grönsaker

Nu utmanar jag

Mia

Linda

Ante


Cilia

Emma



(fler kommer snart)

Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag har ju redan blivit utmanad av perne.... Kolla mitt nyaste inlägg. Men jag kan ta det till LJ också, förstås.

2008-02-21 @ 10:35:33
Postat av: Trollmor

Tja!
Ska kolla på denna handlat scrapbooking grejer och påbörjat mitt projekt *s*

Skönt att höra, att du mår bättre, provade ringa i morse...men inget svar :-(

Nu ska jag fortsätta, jag fotar också fast det blir väldigt enkelt, inte alls så plåttrigt och pråligt!!!

Kram

2008-02-21 @ 15:04:09
URL: http://trollmors.blogspot.com
Postat av: Maria

hihih hittar ingen länk ;) hoppas allt e bra med dig idag

2008-03-11 @ 09:12:25
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0