Och så var helgen över!

Ja, eller iallafall snart och inget har blivit gjort.
Någon död gren har fövisats till skogen och detsamma gäller lite gräs och ogräs, annars nada, nothing!

Lillan springer omkring som en rosa och vit jordgubbskaramell (jag som inte ens gillar rosa) och tycker att hon är så fin, Just nu försöker hon lyckas med att dra ut tvåhjulingen från skjulet. Nej, hon kan inte cykla, men hon är av den åsikten att försöker man inte så kan man ju inte veta om man lärt sig cykla eller inte.

Idag hade jag velat åka en sväng till Byske för att gå på marknad (läs köpa polkagrisar från Carlstens - eller Byske karamellfabrik som det numera heter), men ingen verkar vilja följa med så det blev inget av.

Mittersta tjejen drog till Hessel för att bada med några kompisar (ja, det heter ju inte Hessel - utan Linnéparken numera - varför måste saker byta namn?!)

Den största sitter nere i sitt rum i källaren med en kompis och vad de gör där har jag ingen aning om.

Själv sitter jag ute i det fina vädret och ska väl ta mig i kragen(inte för tat jag har någon) och dra bort resten av det jag avverkat och kanske ge mig i kast med ytterligare grenar och ogräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0