Salix

Idag kom mamma med kaffekopp/fat och assiett i seriek Salix (röd) av Stig Lindberg från Gustavsberg.

Jag har alltid varit en fan av Stig Lindberg, men inte haft råd att köpa saker innan det blev "inne" och sen det blev modernt med Stig Lindbergs design har jag inte heller kännt att det varit värt det.

Min favorit är Berså, men båda Adam och Prunus tillhör det som står högt på önskelistan.

Salix hade jag inte kommit i kontakt med innan, men har kikat runt lite och hittat serien i både svart och rött!




Missa inte MIN tävling


Innehåll: hemligt - men en och annan grej presenteras eftersom!

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej, skrev precis i min blogg om vinnare och så för tävlingarna. Såg att jag inte satt nå stopp på tävlingen som jag la ut igår också, puh. Ha en fin dag, KRAM

2008-07-30 @ 08:28:29
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0