Julklappsinköp

Sommar sommar och sol....  för visst är det underbart med sol!

Satt lite på Tradera igår och fyndade några saker som ska bli julklappar - har några till saker som jag ska försöka vinna från samma säljare också.

Tycker att det är svårt det här med julklappar och presenter - från 9/9-24/12 handlar det bara i vår familj alltså vår lilla familj med tre barn och tre barn som ska ha födelsedagspresenter och julklappar!

Har även beställt DVD-filmer som kommer att ges i present och julklapp - ganska praktiskt faktiskt.

Jag är medlem i Gratis Bio och gjorde beställning där igenom vilket ger mig drygt 100p :-)

Gå med i Gratis Bio du också och samla poäng till biobiljetter errer presentkort!
Klickar du på länken får du 75p bara för att du går med (går du med utan referens får du bara 50)

400p Biobiljett

1000p presentkort 300:-

1500p presentkort 500:-

2000p presentkort 700:-

Presentkorten gäller i bl.a. Siba, H&M, Guldfynd, Ginza, Åhléns, Stadium och Kicks.

Nu ska jag leta mer julklappar!




Missa inte MIN tävling


Innehåll: hemligt - men en och annan grej presenteras eftersom!


Kommentarer
Postat av: Maria

haha ja d va lite dålig planering, hihih, när fyller dom då, inte precis vid jul va? :)

2008-07-30 @ 11:36:27
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Cilia

Så går det när man inte har annat att göra under vintern. ;)

2008-07-30 @ 12:41:39
URL: http://ceci2176.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0