Sovmorgon

Jo, jag klev inte ur sängen förrän efter 10. Det är nog nästan rekord. Lillan somnade om och sover fortfarande - det har varit jobbigt ett tag och det märks om inte annat på mitt humör som är om möjligt sämre än vanligt.

Sitter och äter frukost - rostad fralla med Brieost - inte helt fel faktiskt. Idag blir det en städardag igen - det är klart att det märkt att vi haft folk här. Trevligt folk, men om det är 12-15 ungar i åldrarna 2,5 - 10,5 då märks det, både på att det dras fram en del och att det dras in en del.

Idag kommer en av tjejerna tillbaka för att sova över till imorgon. Det är kul att ha dem här, det blir bara så intensivt eftersom vi i nte ses varje vecka precis. Det här blir enda veckan i år - iallafall som det ser ut nu. Kanske kan vi åka en tur i höst/vinter ner och hälsa på. Kanske jag ock de stora tjejerna kan åka innan jul :D det vore roligt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta tag i städningen.

Dessa rum ska fixas innan 12

Köket
Matplatsen
Sovrummet
WC
Badrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0