Torsdagsplaner

Idag är det mycket på schemat:

Lillans rum måste städas och det är inte lite som måste göras där inne, sen är det ju tvätt och sånt som måste göras varje dag, plockas bort i köket och i hallen och på toaletten och i sovrummet och över allt!

Jo, jag är less på att plocka bort! Senast igår spenderade jag några timmar i köket med att torka och diska och städa i kyl och sval och under diskbänken. Tror ni att det märks idag? Knappast - det ser nästan värre ut nu än innan jag började igår (och igår em var det fint)

Saker som måste göras (sen drar jag till stan)

1. Ta ihop lillans kläder
2. Städa köket
3. Köra igång en maskin med tvätt
4. Städa toaletten
5. Städa badrummet

6. Bädda rent i sängen
7. Ta ihop i sovrummet

8. Plocka bort i vardagsrummet
9. Plocka bort i hallen

10. Plocka bort i lillans rum
11. Hänga tvätt
12. Köra igång ytterligare en maskin med tvätt

13. Ta ut mattorna och damma dem
14. Dammsuga uppe
15. Torka golvet uppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0