Sommarturné med Modette

Kom hem för ett tag sedan, men skulle ha behövt vända - jag köpre en tunika, men när jag skulle visa upp den hemma hittade jag larmdosan kvar!  Jag som hade tänkt ha den imorgon :-(   vi får se när jag tar mig tillbaka för att få den borttagen.

Det var en trevlig kväll iallafall tjejerna från Modett var trevliga och så och det var mer folk än jag trodde det skulle vara. Innehållet i Goddiebagen? Jo, då det var okej - men det var en del jag saknade som jag hört varit i den på andra ställen - t.ex. godis ;-)  ingen DVD-film heller, men det var väl olika från plats till plats .

Innehållet:
Deo från Nivea
King Magazine (med parfym)
Hennes (tidningen)
Tvättpåse från Vero Moda
Bastop från Vero Moda
Ramlösa
Nagellack från Malva
Pocketbok Jenny S
Nipples in disguise (från Vero Moda)


Bild på innehållet kommer senare samt kort på hur jag såg ut.

Döttrarna var nöjda med sin kväll iallafall och det är ju huvudsaken :-)

Hoppas att det blir fler gånger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0