Hur kul på en skala?

Fick veta igår att jag måste skriva om hela metoddelen och teoridelen till examensarbetet - det såg visst avkopierat ut från någon annan uppsats - ja, ja - då är det väl bara skriva om alltihop igen när jag får tid.

För igår hade jag intervjuer och nu renskriver jag intervjuerna - speciellt eftersom en intervju inte blev inspelad. Det är mycket att skriva ner - tur att jag kan hålla lite i minnet!


Jag ska försöka skriva om nämna avsnitt senare i dag - det roliga i kråksången är ju att jag la ner över 4h på avsnitten!  Tar det så lång tid att kopiera av från någon annan?!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nee, verkligen inte...vad dumt sagt att det skulle se kopierat ut...bullshit!

2008-05-16 @ 06:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0