Jag vill ha så mycket!

Närmare bestämt en hel del saker!


Klänning med kort ärm hampa/ekobomull från Minni


Underkläder från BAM Bamboo clothing från Allt-i-tyg


Och en del andra ekologiska och/eller rättvisemärkta kläder



Halsband från Babyheaven


Halsband från wgaard med barnens namn på

Jag önskar mig ett plommonträd och ett växthus och en torkvinda!

Jag önskar mig tur med odlingen av grönsaker och tur med att hitta bär och svamp ute i skogen.

Jag önskar mig även ork och tålamod att baka och sylta och safta, för det kommer att bli tungt ekonomiskt resten av detta år.

Jag önskar att vi alla får vara friska och att lillan slutar med blöjor.

Jag önskar att jag kunde köpa allt till flickorna som jag vill att de ska ha - en massa fina ekologiska plagg, saker som t.ex. florin syr och saker som de önskar sig.

Jag önskar att jag kunde renovera badrummet och bygga en lägenhet i källaren så att syrran kunde flytta in.

Jag önskar att syrran får sålt sitt hur och att hon får mycket pengar för det. Jag önskar också att hon får jobbet hon har nu på prov och att det går bra för henne.

Och när jag lika håller på så önskar jag mig fred på jorden och att alla ska få äta sig mätta. Jag önskar bot till alla sjuka och tröst till alla som är ledsna.


Kommentarer
Postat av: Mamma

vilken bricka vill du ha?

3 brickor eller en bricka med flickornas namn?

2008-05-21 @ 17:12:01
Postat av: nathalie

Hejsan!

ville bara meddela att du vann armbandet i min tävling. För mer info läs på bloggen :)

2008-05-21 @ 20:37:37
URL: http://koohinoora.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad kan jag hjälpa med? du vet att skulle jag vinna pengar, då delar jag med mig :) finns det nått jag kan göra under tiden, som du önskar dig...vill gärna hjälpa om jag kan!!!



Skulle vara kul om syrran din bodde hos er, kan verkligen se en lägenhet där nere framför mig :)



//Mia

2008-05-21 @ 20:45:23
Postat av: Cilian

Puss, puss!



Jag skulle ge er pengar om jag hade några...och om ni blev färdig med lägenheten snart så skulle jag kunna flytta in där.... ;)

2008-05-22 @ 20:15:45
URL: http://ceci2176.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0