Snö! WTF

Alltså det är mitten av maj - då behöver det inte snöa - jag tycker om snö - i december och i januari - kanske till och med i mars, men i maj tycker jag inte om snö, då vill jag ha sol och varmt och kunna sitta utomhus på dagarna och kvällarna.

Och ambulansen står på gatan utanför - jag är van att den passerar och stannar till hos en av våra trevliga grannar (han jobbar på ambulansen) men nu har den börjat stanna utanför en annan tomt - och det har jag inte vant mig vid ännu! Jag kommer vänja mig - det är nämligen en annan ambulansförare som håller på att bygga hus där :D

Det är bra med ambulanspersonal och brandmän på gatan - om det skulle hända något hittar de flesta ur räddningstjänsten hit utan probem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0