Julkalenderswap!

Nu har vi fått veta vem vi ska skicka till - spännande värre!

Tyvärr vet jag inte mycket om vad min mottagare gillar, men det ska väl gå att luska ut, nu vill jag gärna veta vilka som ska vara med i år så man kan kika runt på allas sidor!


Bra att veta om mig:

Jag tycker om godis och äter det mesta, men jag är inte förtjust i vit choklad, saker som smakar banan eller vanilj!
Jag tycker heller inte om russin eller saker med alkohol i - varken när det gäller godis eller annat.


Jag dricker både te och kaffe, men står gärna över te med mynta eller vanilj i.


Mina favoritfärger är blått och vitt.
Färg jag inte tycker om är rosa.


Jag älskar julpynt, men det ska helst vara blått, vitt eller silver.


Min storlek på sockar är 38/39 - och sockar med roliga motiv är alltid trevligt

Roliga muffinsformar i papper, muffinsformar i silikon och annorlunda strössel står högt på önskelistan, detsamma gäller annorlunda pepparkaksformar/mått

Jag är inte speciellt förtjust i doftljus, men älskar att ha ljus tända.


Jag är inte allergisk mot någonting - i alla fall inte på papper.


Jag pysslar en del, men önskar mig inte pysselsaker.


Kommentarer
Postat av: M i n d i

Roligt att ha dig med på swappen. :)



Kramis

M I N D I

2008-11-03 @ 21:51:30
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Cilia

skriver frenetiskt

2008-11-07 @ 00:10:40
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0