Konstigt det här

Jag är ju inte personen som fungerar om jag inte fått sova. Nu är det ju så att jag måste funka hela dagen - iallafall tills tjejerna kommer från skolan - då hoppas jag kunna få ta en tupplur.

Lillan sover fortfarande, men hon var vaken till efter 4 iallafall. Just då var jag pigg, så jag satte igång SATC, 5 ringde mitterstas klocka och hon klev upp.

Nu är de stora snart klara för att åka till skolan - vad jag och lillan ska göra idag vet jag inte - Johan tog bilen så det blir då ingen tur någonstans, men jag måste iallafall ta en promenad - det kanske piggar upp lite.

Om jag orkar bakar jag väl frukostbullar idag och hänger upp rullgardinen i sovrummet och lillans rum

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0