Nu har jag gardiner!

Idag blev det äntligen av att köpa gardinstänger och oj, vad snyggt det blev med gardiner!

Annars har inte mycket blivit gjort denna helg, men så är det ju ibland.

Ja, jag har i och för sig lagt in en hel del nya tävlingar i min tävlingsblogg HÄR och försökt tävla i en hel del tävlingar på bli en vinnare.

Är du sugen på att tjäna pengar, få biobiljetter, presentkort o.s.v. är det ett tips att besöka tävlingsbloggen för där finns flera länkar till sidor som man kan få saker gratis på.

Ha det gott nu ska jag återgå till Ensam mamma söker

Jo, i fredags var jag hos mamma och åt surströmming - årets första och det var efterlängtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0