Tisdagkväll

Efter en dag med små ärenden så har rent ingenting gjorts här hemma - och jo, det märks.

Ja, jag ska se till att ungarna tar ihop sin tvätt iallafall - det är ju iallafall något, jag har lyckats slå in alla köpta julklappar också och det är jag mycket stolt över.

Det är snart dags att skicka årets julklappar och presenter till USA - idag hade jag tur och hittade ett par saker så nu är iallafall lillans paket klara, detsamma gäller yngre pojkens. Nu är det bara den största som ska ha födelsedagspresenter - hur jag nu ska klara av det. Det är ju så svårt när man inte känner dem.

Idag fick jag mitt paket från Aromia som jag beställde i fredags - det går snabbt på vissa ställen! 

Jag har gjort klart alla inköp till de swappar jag är med i resten av året och det känns riktigt bra.

Imorgon ska jag skicka två av dem.

Nu ska jag kika på Äntligen hemma och njuta av en kopp thé

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: aha okej.. Som mig då :)

2008-11-04 @ 22:43:20
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!!

Gud vilket bra tipps vi fick, tack snälla du det uppskattas verkligen.

Vi ska kolla närmare på det absolut!!

Tack igen /Mvh Emma & Sara

2008-11-05 @ 00:56:20
URL: http://emerentiass.blogg.se/emmasresa
Postat av: Anne

kommer hit och säger hej i från julswappen. Är du färdig med dna paket..!?!

Nu blir jag jättestressad!!!

Vet vad jag har att göra i dag då..;)



Ha en go dag, Anne

2008-11-05 @ 08:54:44
URL: http://flimmerochflummer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0