Äntligen hemma igen

Det tog mig över två timmar att åka till dagis med lillan och ockå och handla. Naturligtvis fick jag avstämmning och med tanke på att jag trots allt handlat ordentligt (6 stora påser) så var det ju lite tråkigt. Det stämde iallafall så jag hoppas att det dröjer till nästa gång.

Maten har blivit dyrare och trots, det märker jag när jag storhandlar, Jag köpte egentligen inget speciellt (förutom 2,5 kg köttfärs då) och ändå blev det 900:-

Det är iallafall mat för en hel vecka det handlar om och det får väl räknas som helt okej, men ändå känns det ganska trist.

Nu ska jag springa (ja, gå då) och lägga swap:en på brevlådan. Sedan ska jag ta itu med dagens postskörd - jag hoppas att det kommit mycket trevlig post idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0