En bra bit på vägen

mot att ro även detta kalas i land.

Smörgåstårtorna var dock ett kapitel för sig. Nej, naturligtvis fanns det inte att köpa bottnar någonstans, men i charken på ICA Kvantum (!!!!) fick jag tag på bottnar - dock helplåt! Så det blev två stora smörgåstårtor. Garneringen återstår dock, men det får bli imorgon.

Tårtan funkar inte att göra som jag tänkt, så jag måste tänka om. Det innebär att jag inte kan göra den klar förrän imorgon den heller och det var en miss i planeringen. Annars så har det rullat på ganska bra. Herr Jonsson har ekiperat sig och DET var på tiden. Inte konstigt att det snöade imorse!

Muffinsarna är klara och panna cottan är klar. Just nu finns det inget jag kan göra när det gäller förberedelser. Herr Jonsson är för att försöka hämta bord och jag hoppas att det går att göra nu. Då kan jag ju förbereda borden och duka och så. Sånt underlättar ju enormt om det kan göras klart.

Jag tror det kommer att bli bra.

Nu ska jag ta och lägga på ett  kol och fixa lite, 

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Nu är vinnarna i chokladbutiken.se tävlingen dragna! :D

2008-10-04 @ 22:55:54
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Tack för en fin dopceremoni.. Sofia sjöng underbart vackert

Tack för ett fint, Trevligt,Gott dopkalas

2008-10-05 @ 16:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0