Finns varan i lager?

Produkt: KALLT Dekoration, hjärta, Varuhus: HaparandaTornio Denna produkt finns inte i lager på det valda varuhuset. Planerat leveransdatum: må nov 3 - må nov 10

Produkt: KALLT Dekoration 42 delar, Varuhus: HaparandaTornio Denna produkt finns inte i lager på det valda varuhuset. Planerat leveransdatum: må nov 3 - må nov 10

Produkt: KALLT Dekoration, Varuhus: HaparandaTornio Denna produkt finns inte i lager på det valda varuhuset. Planerat leveransdatum: må nov 3 - må nov 10

Produkt: INDEX Gardinstång, Varuhus: HaparandaTornio Denna produkt finns inte i lager på det valda varuhuset. Planerat leveransdatum: to nov 6 - to nov 13

Produkt: KALLT Julpapperset 27 delar, Varuhus: HaparandaTornio Denna produkt är slut på lager på det valda varuhuset. För tillfället är leveransdatumet inte känt.

Produkt: KALLT Dekoration, Varuhus: HaparandaTornio Denna produkt är slut på lager på det valda varuhuset. För tillfället är leveransdatumet inte känt.

Produkt: KALLT Ljusslinga med 3 koner, inomhus, Varuhus: HaparandaTornio Denna produkt är slut på lager på det valda varuhuset. För tillfället är leveransdatumet inte känt.

Produkt: INDEX ALVINE Ändknopp, Varuhus: HaparandaTornio
Denna produkt är inte tillgänglig på det här varuhuset. Du kan välja ett annat varuhus.


Så kan jag fortsätta i all oändlighet!

Väggbeslag till gardinstängerna finns iallafall *s* och en ändknopp jag kan tänka mig
Produkt: INDEX LILJA Ändknopp, Varuhus: HaparandaTornio Produkten kommer att finnas i lager

Inte är det någon idé att åka till IKEA om inget finns att köpa - tittar jag på andra varuhus finns allt hemma - det känns som om IKEA i Haparande inte dirrekt tillhör första prioriteringen precis när man ser hur det gapar tomt!

Kommentarer
Postat av: Linda

ojoj julpyssel redan,ja alltid bra att vara ute i god tid=)

2008-10-30 @ 19:37:56
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Nu vet jag inte vad du har varit med om.. och självklart ska man acceptera det som har hänr och det är nått jag jobbar med varje dag. Men om det var så lätt som du säger skulle ingen behöva behandlingshem, psykolog eller medicin... Men tyvärr är dte inte så lätt. Önska verkligen att det var det. Jag mår bättre idag än vad jag gjorde förr, och dte är för att jag har bearbetat det mesta jag varit med om i mitt liv.. men det är som du säger.. jag har en lång bit till att varandra. Skönt att du mår bättre nu!

2008-10-30 @ 21:39:33
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Absolut.. det första steget är att inse att man inte mår bra, det andra är ett vilja te emot hjälp.. har man inte tagit dom stegen så går det inte..

2008-10-30 @ 22:41:55
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0