Fönsterfunderingar

Frågan är ju om jag ska sätta upp gardinstänger eller om vi ska köpa nya som vi pratat om tidigare. det finns ju bra och billiga alternativ menar jag. För det känns onekligen som ett merarbete att först sätta upp gardinstänger och gardiner för att om några veckor göra om alltihop.

Nu vet jag ju inte om det blir någon tripp till IKEA den närmaste tiden (men jag skulle gärna kolla in deras julsaker innan de tar slut) .

Set är ju så mycket som händer den närmaste tiden också - så jag vet inte om det finns tid för någon resa.

Fönsterputsandet är inte kul - det är för kallt ute tror jag. Jag måste göra om utsidan i sovrummet och sedan är det väl bara att ta itu med restarande 4 mindre fönster. Om jag hinner ska jag putsa de andra på insidan iallafall - det är ju ett steg på vägen.

Snart bara en månad kvar till första advent! 

Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag vet egentligen inte vad problemet är för mig men mjölkfritt är ju så jäkla TRÅKIGT - särskilt med de andra sakerna jag inte tål. Det känns som om jag aldrig "får" (kan) äta goda saker! Hur löser man egentligen det problemet?

2008-10-16 @ 11:28:55
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0