Fortfarande inte kommit mig iväg

Jag fattar inte!

Plockar några saker här och några där och visst - det ser helt okej ut här hemma och det är ju alltid trevligt.

Lillan har gått ut, jag har hängt tvätt och dammsugat och torkat lite golv. Plockat upp från frysen till dagens och morgondagens middag och faktist fått tummen ur och fyllt i min lönerapport. Jag hoppas verkligen att den hinner in i tid!
Samt lagt i en lapp ang. arbetsgivarintyg som facket vill ha.

Nöjd med mig själv idag - knappast, men jag måste väl acceptera att det är så här jag fungerar just nu. Det är ju den tiden på året när allt går som segast för min del och det är klart att det påverkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0