Full av energi!

Vem försöker jag lura? Mig själv - någon annan?!

Tung natt igen, jag önskar tat jag fick sova ordentligt någon gång, men nu är det som det är och jag borde väl ha vant mig vid det här laget. Imorgon när lillan är på dagis ska jag försöka att bara vila.

Vi får se hur jag ska lyckas med det.

Vädret ser ut att bli bra idag så kanske vi tar oss en tur ut i skogen eller så för att fotografera lite. Det vore trevligt - kanske kör jag en EFIT idag, om jag bara kommer ihåg ;-)

Ska kika en en sväng på Swap-bot också och gå igenom de swappar jag är anmäld till - jag tror jag ska hoppa av ett par innan anmälningstiden gått ut.

Återkommer

Kommentarer
Postat av: Cilia

Vad är EFIT? clueless



Du får väl lämna bort A nån gång.... Eller sälja henne för 25 öre eller så. ;-þ

2008-10-13 @ 14:13:07
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Cilia

Duh. Jag VISSTE ju egentligen vad det betydde. Jag tycker att du ska göra det! :)

2008-10-13 @ 14:46:25
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0