Mera fredag

Varför kommer jag mig aldrig för att göra nått? Jag har planer för varje dag, men inget blir någonsin gjort (känns det som iallafall).
Jag har fortfarande inte tagit mig ut med lillan och nu är det lunchdags snart.

Jag har inte ens spenderat tiden framför datorn, utan det har varit nån grej här och nån grej där.

Kört igång en maskin med tvätt, vikt torr tvätt och lagt undan, Rivit bort sängkläderna i sovrummet och hängt ut täcken och kuddar på vädring - sen är det väl inget annat jag gjort egentligen. Jag förstår inte vart tiden försvinner. Det vore ju bra om jag fick nått gjort om dagarna iallafall.

Kommentarer
Postat av: Cilia

Som svar på frågan 1: Det måste vara genetiskt. pekar på sig själv

2008-10-10 @ 16:26:28
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0