Ny dag!

Idag blir det till att inhandla frimärken, något som jag inte gjorde igår. Annars har jag allt hemma som ska skickas i de swap:ar som är på gång. Tre brev ska postas idag och det är tre olika swapar. Det blir spännande att se vad jag får i de olika bytena.

Här kommer bilder på vad min "Christmas Baking Supplies Swap International" innehöll.


For this swap we're going to send small, fun, Christmas-themed baking supplies to ONE (1) partner. You will send your partner at least 4 items. The minimum is $10.00 before shipping.

Eftersom den tjej jag skulle skicka till gillade pannlappar och kökshanddukar så skickade jag ett par pannlappar och en kökshandduk tillsammans med tre förpackningar strössel!


Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Vilken kul grej! Hur är man med i en såndär kedjepaketsgrej? :)

2008-10-31 @ 19:56:09
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0