Äntligen fredag

eller nått.

Resan till IKEA är överstökad - det blev en del inköp. Nu är ju tanken att jag ska lyckas fixa till i tvättstugan i helgen så att vi kan flytta ner badrumsverksamheten dit under en längre tid.

Måste passa på att köpa blomjord också så att jag kan sätta om blommorna - en del måste få sig en ny omgång jord. Jag har ju nya krukor nu också - blev 7 nya i går och fler blir det väl nästa sväng.

Rullgardiner till sovrummen införskaffades - hur det blir i vardagsrummet vet jag inte - det får bli en senare fråga. Soffan åker ju ut nästa vecka och när ny införskaffas vet jag inte.

Eftersom jag har en hel del krukväxter så blir det en hel del arbete med att förflytta dem också, men jag kommer att hysa in dem nere i ett av rummen i den blivande lägenheten. Det får fungera så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0