funderingar

Egentligen är det inte riktigt klokt hur mycket man bär hem från affärerna. Jag har handlat för veckan idag och ja, jag är rätt nöjd med det jag köpt, det är trots allt en annorlunda vecka med både födelsedag och dopkalas så att inköpet varierat jämfört med normala veckor är inte konstigt.

Jag har köpt snapsglas i plast - två förpackningar!  Det har jag aldrig köpt tidigare, men jag ska ha dem till pannacottan på söndag. Det är lagom storlek på dem så man kanske till och med kan tänka sig att äta två.

Jag har köpt hallon också - det brukar jag inte göra, men jag har inga hallon i frysen så det får duga med köpta.

Jag slapp iallafall avsämning när jag handlade - jag brukar ha så tur att jag får det när jag handlar mycket, men idag slapp jag.

Nu är det snart dags att åka och hämta lillan på dagis - sedan blir det kanske en sväng till Back City. Jag funderar på att köpa mörkblå servetter till dopet och lite annat i den stilen. Det kan ju bli snyggt tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Vad gulligt med pannacotta i snapsglas. :)



Kika gärna in och anmäl dig till utlottningen av en chokladkaka! :)

2008-09-30 @ 19:06:27
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0