Tisdag

frost i gräset och på bilrutorna. Fortfarande är det vackert väder och jag ska lägga in ett par bilder från gårdagen senare.

Det var kyligt att cykla med lillan till dagis i morse, idag slutar hennes älskade Malin och det är trist. Det är bara en av de som jobbade förra läsåret som är kvar då. Gunnel kommer tillbaka efter jul, men ändå.

Vi är dock fortfarande nöjda med avdelingen.

Om ett tag ska jag dra mig till stan (med BIL!) och handla för veckan och helgen. Det är ganska mycket som ska inhandlas, men man döps bara en gång i livet och så är det ju födelsedagskalas på fredagen också.

Funderar på att svänga förbi syrran också en sväng om jag ids.

Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag är ju aldrig hemma! :/ Men vi ses iaf på fredag. Och söndag. :)

2008-10-01 @ 15:43:16
URL: http://devinlind.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0