Wienerbröd

Japp, nu har jag baka wienerbröd inför dopet också, det var inte alls så avancerat som jag trodde och för att vara första försöket så blev de riktigt bra!

Pratade med prästen i torsdags lite och han kommer hit och hälsar på om ett par/tre veckor och det ska bli så trevligt. Stora tjejerna skrattade när jag berättade att han skulle koma på eftermiddagen och undrade om han kanske skulle laga pytt i panna åt dem. Jag ska fråga när han kommer hit.

Orsaken till frågan är att de gick på samma dagis som hans son och vi gav alltid personalen ledigt en dag innan jul när vi som föräldrar skötte dagiset och sedan annordnade julavslutning - prästen var den som stod för matlagningen de gångerna och det blev pytt i panna :D

Kommentarer
Postat av: Brunetten Sanna E

ja det är lite dött, helt otroligt nog. Men jag får slänga upp ett nytt inlägg om tävlingen helt enkelt.

2008-09-06 @ 12:07:03
URL: http://www.sannorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0