EFIT 7 april



Strax efter 9 åt vi frukost jag och lillan. Rostat bröd och äggröra stod på menyn




10 satte hon sig i soffan (nu ligger hon) fleecetröja och mössa ett måste.....


11 kom mamma förbi och då fikade vi lite från kladdkakan som mittersta bakat igår.


12 : Lillan vaknar och får glass - någon mat vill hon inte ha.



13: Jag tycker hon ser sämre ut och tar tempen - 40,1 C och det är en mycket trött tjej.


14: Jag sitter vid datorn och lägger in bloggtävlingar


15: Jag och äldsta sitter med IUP och hennes skriftliga omdömen.


16: plockade jag lite i köket


17: Mittersta håller på att byta rum.... hon ska flytta från detta rum till ett annat.


18: Lillan lägger sig och kikar på Mammamu & Kråkan (eller Håkan som hon säger)


19: När lillan sover hinner jag fixa till lite där nere tillsammans med pappa - bara hylla kvar där inne så är klädkammaren klar!


20: Lillan somnar i mitt knä efter att ha varit vaken i max 5 minuter.


21: Sitter och dricker te med äldsta tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0