Film är bäst gratis!



Gillar du att se på film?  Tycker du att det är dyrt att gå på bio?

Jag tillhör den kategorin människor som sällan går på bio, men jag har barn som gillar film och även en syster så biobiljetter går åt! För 400 poäng får du en biobiljett!
Om du registrerar dig via min länk får du 75 poäng (registerar du dig utan "värvare" får du 50 poäng.

Jag har ännu inte löst in mina poäng eftersom jag istället för biobiljetter tänkt få presentkort på butiker i stället.


För att samla poäng kan du göra erbjudanden, besöka sidor, värva vänner, blogga om Gratis Bio och en massa annat.

Det är inte speciellt svårt att samla ihop till en biobiljett utan det går väldigt snabbt!
Värvar du dina vänner får du 5 poäng för varje värvning + ytterligare 200 poäng när den du värvat samlat sina första 100 poäng (exkl. de 75 välkomstpoängen).


Övertygad?

Gå med du också!

Vad kan du då göra med dina poäng?

Växla in dina poäng mot en valfri tidningsprenumeration från Tidningspresent.se


Växla in poäng mot presentkort från Nelly.com


Växla dina poäng mot riktiga pengar som sätts in på ditt Unibet-konto!


 

I samband med beställning av biobiljetter kan du även växla in dina poäng mot menybiljett som ger dig en mellanläsk och mellanpopcorn på valfri SF biograf.


Biocheckar som är giltiga i 1 år och kan bytas mot biljetter till valfri film i alla SF:s biografer.


SuperPresentkortet som alternativ till biobiljetter! SuperPresentkortet gäller i bl.a. Kicks, H&M, JC, DinSko, Mio, Bokia, Siba, Computer City, Guldfynd, Ginza, Åhléns, Stadium och McDonald´s.


 

  200 poäng  1 Menybiljett ( i samband med inlösen av biobiljett)

  400 poäng  1 Biobiljett, Presentkort på Nelly á 100 kr 

  500 poäng  200 kr på Unibet, Tidningsprenumeration á 180 kr 

  750 poäng    Tidningsprenumeration á 280 kr

1000 poäng   1 Superpresentkort á 300 kr, Presentkort på Nelly á 300 kr, Tidningsprenumeration á 380 kr

1500 poäng   1 Superpresentkort á 500 kr , Presentkort på Nelly á 500 kr

2000 poäng   1 Superpresentkort á 700 kr 


Kommentarer
Postat av: - Jennifer - www.jennfs.blogg.se

Vad tycker du om min design? :)

2009-04-15 @ 12:03:57
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0