Fortfarande kyligt!

Men det  regnar inte iallafall!...
Man  fårvaratacksam  för det lilla!

Idag ska jag passa på  att röja lite här hemma, jag ska försöka  hinna med  att baka också, det är ju trevligt om man  har  något att bjuda  på om  man får besök.

Stora planer för dagen alltså!
Kanske flyttar vi ner vardagsrummet  också,   det vore inte helt fel så att det gick att börja rensa upp nere också.
Detta är i alla fall det som jag planerat att göra idag så det är verkligen bara att köra igång om jag ska hinna med  det!

1. Plocka undan i vardagsrummet
2. Baka kolakakor
3. Baka bullar
4. baka muffins
5. Sy upp gardinerna som hänger för klädkammaringången
6. Städa och göra klart i  gästrummet
7. Vattna blommorna
8. Ta  bort vinterkläderna
9. Tvätta
10. Hänga  tvätt
11. Städa tvättstugan
12. Bädda
13. Städa köket
14.Torka fönster i köket 
15. Torka fönster i gästrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0