Helg

Lördag och det är full fart på ungarna. De två stora ska i väg  på körläger i Hortlax i  helgen - vi ska åka om en timme. Jag  och Lillan ska en tur till  Dollarstore och köpa ett växthus.

Sedan kommer  pappa förbi med mitt växthus också så det kommer vara helgens projekt förutom kyrkobesöken då.

Det ska bli kul att höra Anna predika imorgon - enda gången jag varit med och sett  henne "in action" är på ett  dop för flera år sedan.
Det  blir även  spännande att se hur lillan  reagerar - Anna som präst  och ny kyrka. Jag vet  inte när jag  var i Hortlax kyrka  senast - det måste  ha varit väldigt längesedan iallafall!

Det är flera barnkörer från stiftet som ska medverka på lägret - annorlunda eftersom  vi är vana med vår lilla  kör.

Kommentarer
Postat av: Miss linde

Tack för att du deltog i min tävling, tyvärr var det inte du som vann denna gång men håll utkik! har en till tävling på G, ha en fantastisk lördag! kramar Anna

2009-04-25 @ 11:55:34
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0