Onsdag och sjukstugan fortsätter

Lillan  har  fortfarande  feber och är rent  ut sagt inte  kul att  ha att  göra med. Visst hon sover mest, men en  del av den vakna tiden går till att skrika. Det är ju lätt att tappa humöret när man  inte är frisk och avsaknaden av ägg gjorde att jorden  gick under för säkert 3 gången bara i dag. Inga ägg - ingen äggröra.

Nu sitter hon iallafall och tuggar lite på  en macka  och kikar på Playhouse Disney, jag sitter med te och försöker få till detta inlägg.

När vi  är klara måste vi åka och handla inför påsken - i morgon blir det hårdkörning med påskstädning och påskpynt!
Jag vill ju få fint  till  påsk. Köket ska jag  fixa klart idag iallafall. Jag ska kika efter några nya kökshanddukar  också tror jag antingen när vi handlar eller  efter  utvecklingssamtalet. Jag hoppas att någon av de stora har  lust att åka en sväng till stan eller iallafall Kupan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas påsken blir fin och att alla får vara friska. Dela gärna med dig av ert påskpynt hos oss och var med i tävlingen. Mvh Anna

2009-04-08 @ 15:21:39
URL: http://www.ikea.se/tv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0