Skärtorsdagsplaner

I går var svärmor och lille Trassel förbi och det var trevligt som vanligt. Mittersta hade redan somnat i sitt nya rum! Det börjar ta sig  och  jag hoppas att vi får klart nu under lovet.

Idag blir en dag med  bullbak  och lite plockande - lillan är fortfarande förbannad mest hela tiden, men hon har trots allt sovit hela  natten.

Tvättmaskinen snurrar, diskmaskinen är urplockad (och snart fylld igen), bulldegen står på  jäsning o.s.v.

Påskmaten är inhandlad bara köttbullarna som inte är rullade och det är  ju inte så illa. Äggen kan jag koka imorgon. Sedan är det upp till resten av familjen att fixa fram allt på påskafton! Eller jag kommer ju inte hem så sent, men ändå.

Kör en EFIT idag med för det är riktigt kul, även fast jag har svårt att få till tiderna *s*.

Eftersom jag jobbar imorgon och på lördag  tänkte jag köra letning av påskägg  för ungarna idag istället.


Det  har inte jag, det är svårt att sova, inte att somna på kvällen, det klarar jag oftast, men att somna  om när jag vaknat under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0