Tjohoo!

Söndag och solen kikar fram och det är trots allt varmare ute än vad det var i går.

Det går framåt här hemma både nere i stora tjejernas avdelning och det som ska bli vardagsrum.
Lillan har flyttat över till nya rummet (bilder kommer) och det är på gång att fixas till i gästrummet också. I morgon blir det att köra gamla soffan och en massa annat på tippen! Äntligen, eftersom infarten mer liknar något som hör hemma i tv-programmet Rent Hus!

Altanen är snöfri (äntligen) och vattenfåran till dammen är skottad - nu är det bara själva dammen kvar att skotta av så att det kan tina upp snart. Jag ska försöka hitta grodyngel (eller ägg) också för att plantera in, jag hoppas att det ska gå att hitta (tips mottages tacksamt) - mer växter ska planteras också - de växter jag hämtat ute på Trundön funkar bra och jag kanske fyller på med några fler.

Stenträdgården ska fixas till också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0