Allvarliga funderingar

Det är svårt att ta sig för att göra något - trots att jag inte börjar jobba förrän klockan 15 så har jag inte hunnit göra mycket här hemma. Egentligen borde jag ju ha hubbit med att städa hela huset om man ska vara ärlig!

Det enda som är gjort är det där vanliga - plockat ur diskmaskinen, tagit ihop tvätt, tvättat en omgång kläder och hängt upp tvätten. Sedan har jag plockat lite här och lite där, men inte gjort något riktigt ordentligt.

Nej, nu måste jag sätta på potatisen och får väl vattna blommorna under den tid det tar för den att bli klar!

Kommentarer
Postat av: CIlia

Så mycket som du jobbar så tycker jag att du inte ska behöva göra nånting hemma.... Eller iaf inte känna kravet att göra så jädra mycket. Du har ju barn och man som kan göra sånt. ;-þ

2009-08-24 @ 13:24:06
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-08-24 @ 14:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0