Ja, då var det onsdag då!

Jag går på veckans sista arbetspass klockan 15 och det ska bli skönt med några lediga dagar.  Bara två inplanerade pass kvar innan ovissheten sätter in.

Det optimala vore naturligtvis att få ett par pass i veckan på schema tillsvidare - det skulle underlätta både för planering av vardagen och för att veta att det verkligen kommer in pengar varje månad. Som det är nu kommer jag iallafall att ha arbetat halvtid 2009 och det har jag inte gjort sedan 2003 då jag jobbade heltid. Tyvärr finns det inte många jobb ute att söka så det blir till att förlita sig på att det dyker upp dagar här och där under resten av året.

Nu ska jag ta tag i arbetet här hemma innan det är dags för att jobba

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett par

rosa hörlurar med blingbling..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-rosa-horlurar-med-blingbling.html



Var gärna med :)

Kram//M

2009-08-26 @ 22:38:54
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Ta chansen att vinna en sexleksak!

Tävlingen pågår i min blogg just nu.

Välkommen att delta!

2009-08-28 @ 11:46:18
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0