Kräftor!

Nej, jag har inte bränt mig och ser ut som en kräfta - även om min solbränna blir mer åt det röda hållet än det smutsbruna.

I kväll ska vi nämligen äta kräftor - så jag har förberett lite nu på eftermiddagen och snart är det dags att sätta sig till bords.

Det blir en del snittar och munsbitar förutom kräftorna.

Sallad, potatis, gurka, tomater, äpple, gräslök, persilja och dill kommer från egen odling och det är extra kul tycker jag.

Nu är det bara framdukningen kvar och att skära brödet innan det är dags att äta. Ja, vi måste naturligtvis vänta på Johan eftersom han varit i Boden och kört radiostyrd bil...

Kommentarer
Postat av: Monkan

Det är riktigt gott med kräftor, vi åt det och räkor i går=) Hoppas ni har haft det bra i helgen!!

2009-08-09 @ 22:38:32
Postat av: Cilia

Hoppas det var mysigt!

2009-08-10 @ 11:41:35
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där jag lottar ut 3st Voodolls,det blir alltså 3st vinnare.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-2.html



Var gärna med :)

2009-08-11 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0