21/12 2009

Hittills idag har det blivit att fixa och dona lite här hemma. Jobbar 7-15.30 både imorgon och på onsdag så det känns som om det är läge att ta tillvara tiden jag har idag med att städa och fixa.

Johan är långledig - föräldraledig......  och han har fått starta dagen med att skotta eftersom vi nu fått snö så det räcker och blir över.

Knäcken är kokad, köttbullarna rullade och marsipangodiset fixat, jag hann med att baka frukostbullar också under gårdagen och pepparkakshuset är monterat, men inte färdigdekorerat än. Det blir ett ICKE ätbart hus eftersom jag satt ihop det med silikon - hållbart och bra och kanske får pepparkakshuset leva vidare till nästa år.

Idag är planen att åka och handla inför julhelgen, kanske tar vi en tur på stan också, vem vet?!

Ikväll är det terminsavslutning på ridningen även om vårterminen snart börjar (5/1) - hon är även anmäld till ridläger nästa vecka så det blir liksom ingen skillnad *s*.

Nu ska jag ta och koka mig lite kaffe och njuta av stillheten - ha en toppen måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0