Då var det fredag igen.

Idag ska jag och lillan åka och storhandla.  Först måste vi dock inventera vad vi behöver och jag har på känn att det kommer svida rejält i plånboken idag efter vi handlat.

Julklappsinköpen är i stort sett avklarade - jag har bara kvar ett fåtal. Jag har beställt något som tjejerna kommer gilla, men vet inte om de hinner få hem det på butiken innan jul - men det må vara ödet.

Lillan får ytterligare en julklapp som jag lyckats vinna - denna söta klänning!
Sedan ska jag ärligt erkänna att både jag och tjejerna längtar efter att få testa denna  som jag vunnit i en annan tävling!
Jo, det ÄR en sockervaddsmaskin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad roligt att du vinner

2009-12-11 @ 10:17:59
Postat av: Cilia

Oooh, sockervadd!!! Jag vill också kolla om maskinen funkar! tindrar med sina ögon

2009-12-11 @ 10:31:37
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0