Juldagen

och jag är så trött, trots att jag sovit som en sten i natt!

Checkar av med önskelistan vad jag fått i julklapp och i julkalenderswappen *s*

Roliga muffinsformar i papper :-)
Annorlunda strössel
Pepparkaksformar - jag fick massor!
Sockar - fick jag så jag klarar mig till nästa jul
Stegräknare
Bra lågenergilampor
Bambuunderställ

Sedan fick jag naturligtvis en massa annat också
En benpincett för att bena ur filéer t.ex. som jag önskat mig - men inte skrivit upp.
Div. torrvaror och konserver
3 paket med thé *hehe*
Choklad
Örhängen som jag så gärna ville ha
Läsning i form av både tidningar och böcker
m.m, m.m.

Jag hoppas att alla andra haft en bra julafton och att tomten kom med fina paket även till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0