Turbulent

I torsdags när jag lämnat lillan på dagis och kom hem laddad för att städa ringde arbetsledaren på ett av de ställen där jag brukar vikariera och undrade om jag kunde komma och jobba på stört för att det hänt något- Visst, inga bekymmer för min del. Det som hänt var att en av tjejerna fått veta på morgonen att hon inte skulle få skriva anställningsavtal med nya företaget.

Nej, det var inte jag som fick tjänsten och visst grämer det mig lite eftersom jag ändå varit där så länge nu, men det är inget jag kan påverka. Nu hoppas jag på en annan grej som diskuterats löst i arbetsgruppen (den som var tidigare vill säga) och det upplägget skulle passa mig bra.

Sedan kom ju Mia i fredags så jag var förbi hos syrran och henna och hjälpte till med lite småsaker. Igår var de här och bakade pepparkakor med barnen och det var så trevligt.

Idag är det kalas för Mia som jag ska laga mat till också så det har varit en heltisk vecka måste jag säga.


Nu ska jag ladda upp bilder på julswapp innehållet också!

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0